SVAR PÅ TAL

ÖÖHH om he called me rude gal:

Vem är den här chockladbiten?:-D

 

 

Anonym om IGÅR&IDAG:

Du har en vän till dig på fb som heter serry kallas gibril sesay. är han din kille och varför har du så många biler på honom i ditt album?:)

svar: neeeeej vafan han är inte min kille!:-O haha varför jag har så många bilder på honom? jo det är för att han älskar och ta bilder och jag älskar att ta bild på andra;)

 

 

s om Beauty is found in the heart:

Koftan som du har, vart nånstans har du köpt den? skulle vilja köpa en sån

svar: den koftan är inte från sverige tyvär... mamma köpte den från italien

 

U om I love ma baby yeepp yeepp i love ma girl:

Vem är nyawa till dig? hon finns alltid med på dina bilder

svar:haha sköön fråga, nyawa är mitt allt!:-D<3 ahh jag vet för att jag är alltid med henne

 

Anonym om Love u ma negro<3:

vad står j för?.

svar:hmm.. hahah vad j står för..? jaa du ja. det kan jag tyvär inte säga sry

 

 

kadi om DET HÄR TOG MAN MED SIG HEM I LÖRDAGS:

var kan man köpa foundation / vart köpte du och hur mycket? 
hur mmånga läsare harru

svar: den köpte jag när jag åkte på kryssning och den kostade ca 300kr om jag minns rätt. oohh vet inte exakt hur många haha har inte koll på det.


drop an comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0