I love ma baby yeepp yeepp i love ma girl

Fortfarande hos bullen här..
fick nyss reda på att mamma var inte hemma
och jag har inte da key..
Har inget o skriva egentligen.. hmm..
är det bara jag som tycker att min blogg är dödstråkig:-O!

Måste hitta på något för att den ska bli roligare..
Just nu har jag inga idéer men ahh.. den ska bli rolig
nån vacker dag..
HAHAHAHAH Lyssnar på när min kille sjunger just nu o han e SÄÄMST!
han e bra på att rappa men att sjunga e inte hans grej! lOOVE that crazy nigga asså.
bless//juliette


random bild tagen för ett par dagar sen på mig o min bulle hahah

drop an comment
Postat av: U

Vem är nyawa till dig? hon finns alltid med på dina bilder.

2011-02-16 @ 08:07:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0