Beauty is found in the heart

HELLU på er! mår ni braa?:-D
Jag känner mig skit seg just nu eftersom dagen har vart så seg och tråkigt-.-
Vi hade inte vanliga lektioner idag men däremot hade vi ganska tråkiga lektioner om hjärtlugn räddning
Imorn är det avslutning och jag har ingen aning om vad jag ska ha.. inte som om jag bry mig men man kan väl vaar fin då och då:-P vi får bara hoppas på att jag hittar, jag är mest  orolig om mina andra kläder inför julfesten som jag har längtat till som fan! Ska nu rulla till Hawa min bulle så vi hörs senare och stor kärlek till er alla//juliette



drop an comment
Postat av: Fnatte blatte

Kan inte du ta bild på kläderna du ska ha på julavslutning imorgon och lägga ut det på din blogg:)?

2010-12-20 @ 21:00:54
Postat av: s

Koftan som du har, vart nånstans har du köpt den? skulle vilja köpa en sån.

2011-02-16 @ 08:10:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0