IGÅR&IDAG


Shoo alla mina katter!
ligger på sängen och är döds trött, asso
känner mig helt borta just nu plus jag är jävligt hungrig
iaf har inte orkat uppdatera alls..

Om gårdagens:
Igår var det så att det var hemma fest hos maimuna som fyllde år
hehe kommer inte ihåg hur gammal men ajaa.. iaf
festen var kind of boring and fun..
det jag försöker säga att den var både tråkigt och rolig men mest tråkigt
måste jag erkäna fast det började hetta till när det blev bråk. berättar inte mer
haha men festen slutade när det blev bråk, dessutom kom det vakter som vanligt
sov hem hos nyawa eftersom serry och junior skulle sova hos oss.
mycket mer hände men orkar inte skriva.
IDAG:
idag.. ahhjuste idag kom jag hem för att hämta mat haha
typisk mig kan inte leva utan ris! vi kom över sen tagga vi alla hos nyawa
för att käka sen chillade vi där och tog det lugnt bara.
efter ett par timmar skulle vi på dans i vallentuna.
långtråkig bussresa-.- men det var iaf kul måste jag erkänna
sedan var det dags att börja rulla hemåt så alla tog varsin håll och taggade hem
bless.//juliette

drop an comment
Postat av: Anonym

Du har en vän till dig på fb som heter serry kallas gibril sesay. är han din kille och varför har du så många biler på honom i ditt album?:)

2011-02-16 @ 08:12:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0