svar på tal

Anonym om Oförglömlig kväll måste jag bara erkänna:Du å Francis e kusiner visst?

 svar: jaahh det är vi faktiskt.

Anonym om SOLEN SKINER O JAG E AS TRÖTT:Du passar i kort ganska bra! Du borde ha det oftare, btw så tycker jag att du ha likadant smile som rihanna och skulle du kunna ha frågestund?:-)

svar: aaaww taack så mycket, du e inte den första som tycker det :-) ska kanske ha kort snart. vaa rihanna...  det tkr inte jag men taaack..<3. heheh jag kanske kan ha det.:-)

Anonym om Trying to sleep but...!!:hej undrar ett par grejer.
har juniorr tjej. vad heter hon då?
och har king paps tjej?

svar: jaaah han har en tjej, hon heter juliette och jag är den som heter juliette. King paps vet jag inte om.. han har fb du kan fråga honom

Nivå om DAGS FÖR EN NY DESIGN KANSKE?:Kan du berätta lite om din familj och hur de är:-)? Du borde lägga ut ett videoinlägg. Skulle gärna vilja se hur du är som person:-) jätte fin blogg du har!

svar: om min familj... det kan jag ta enskilt sen, orka inte skriva just nu men kan göra det senare, haha eeuuuwww jag e ful.. palla inte med videoinlägg men vi får se... taack taack:-D<3

Anonym om V.I.P:Hej! Jag har några frågor till dig. Vilket land kommer du från, vem bruka fixa ditt hår som du har på bilderna, varför bloggar ni inte på chachawha?? Puss

svar: jag är född i guinea min mamma är liberian och farsan är senegalis/portugisk, assåå olika om det är såna där långa flätor så bruka det vara min kusin  om det e extensions så är det morsan som bruka fixa:-). anledningen till att ingen bloggar på chachawha är för att ingen har haft tiden men så fort danssalen öppnas kommer vi att börja uppdatera mer hoppas jag:)


drop an comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0