Trying to sleep but...!!

Asså försöker att sova men nån jävla idiot som bor ovanför mig borrar så här tidigt!! Vem fan gör ens så. Tänker inte på de andra. Igår gjorde de samma sak. Jag har fått nog vafan! Nu när jag skriver så borra de fortfarande. Får damp-.- har inte fått nån jävla sömn än. Jag somnade kl5 och jag vaknade 7 och från dess har jag inte kunnat somna om-.--.-!! Just nu skriver jag det här inlägget via mobilen för jag pallar inte sätta mig vid datorn. Jag luktar mat... Känner mig lite hungrig faktiskt haha. Mina planer är upp och ner idag... Måste prata med älskling min nyawa om hur allt blir... Eyy jag tror jag luktar kyckling, jag hör av mig senare! Puss puss

drop an comment
Postat av: Anonym

hej undrar ett par grejer.

har juniorr tjej. vad heter hon då?

och har king paps tjej?

2011-08-06 @ 22:11:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0