SOLEN SKINER O JAG E AS TRÖTT

GOD MORGON<3

Fan va trött jag är assåå... känns som om kln är 6 fast det är typ 10 nu.
Jag blev väckt av värmen som slog mig, det blev varmt¨från ingenstans och jag kunde inte fortsätta sova
Vet inte ens vart mamsen har tagit vägen, hon e inte hemma. Igår mådde hon skiiit... tyckte verkligen synd.
Hoppas bara att hon mår bättre nu annars kommer jag bara bli mer orolig.

Juste om igår..: igår badade jag aldrig hahah sega afrikaner. skulle vara där typ 6 men började gå hemifrån 7
och stället skulle stängas 8 så jag spenderade dagen men min älskling nyawa såklart, Hon bjöd på pommes. Vi satt utanför centrum och chillade sen rullade vi hem hos mig o pratade och så.. end of story i guess hehe. Nu ska jag lyssna på lite musik puss<3


drop an comment
Postat av: Anonym

Du passar i kort ganska bra! Du borde ha det oftare, btw så tycker jag att du ha likadant smile som rihanna och skulle du kunna ha frågestund?:-)

2011-08-05 @ 09:41:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0