Oförglömlig kväll måste jag bara erkänna

Hello Hello<3

Hur mår ni? själv så mår jag skit..:-/ jag orkade verkligen inte blogga igår. Jag var as trött från festen, Jag kom hem 7 fast jag sov över hos min moster med mem.

Nu ska jag berätta lite kort om festen: På dagen var det fotboll match i södertälje. Det fanns musik, mat och skit många afrikaner på ett ställe. hahah det var faktiskt kul. Klockan höll på bli mycket så vi fortsatte oss mot min mosters som bor i östertälje. Vi hann inte göra så mycket när vi var där, vi duscha o bytte om till kläderna vi skulle uppträda till. De ville att vi skulle vara i lokalen kl8 men typisk afrikaner.. kommer alltid försenad. vi var där när klockan var 10 hahaha. Vi började uppträda 11-12 men det gick inte så bra eftersom låten hackade sig så vi avbröt hela saken. Senare gick vi in och bytte om till party clothes. Jag säger bara att festen was on fire. Lokalen var så hett! de som var inte där missade mkt.
Tyvär s¨blev det inga bilder från festen. hade några i luren men klumpiga jag råka rensa min mobil idag så allt försvann-.-...
Puss





drop an comment
Postat av: Anonym

Du å Francis e kusiner visst?

2011-08-03 @ 10:06:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0