Svar på tal

fiiuure om U learn from the best people:
Kan inte du lägga ut en bild på dig när du var 11-12år?:-)

svar: ahhh visstt här får du en bild på mig när jag var 11år:


Anonym om Bara början.. ajjt...:
skulle du kunna berätta lite om din pappa?:)

svar: jahhh visst.. vet inte vart jag ska börja...
Vi får börja med att han heter Alfred Gaszkonser och är senegalis/portugisk
Han bor just nu i Guinea med hans fru... Han har en son nu som är 2år, alltså
han är min halv bror som jag har inte fått träffat än och farsan har jag inte träffat i 8år nu..
sist jag såg honom var jag troligtvis 7-8år... så det var rätt längesen.. om jag ska vara helt
ärligt så vet jag inte vad mer jag ska skriva men ifall om det e något mer du undrar så är det bara
och ställa. Jag kommer att svara:-) pusss.<3

drop an comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0