U learn from the best people

Godmorgon på er alla!<3
Ligger här och svettas som fan! jag har inge täcke och bara hot pants men ändås svettas jag! vad e det här? och jag känner mig lite hungrig faktiskt haha... fast jag orka inte upp och fixa mat(lazy i know) faaan... hahah i wish morsan gjorde frukost åt  mig varje morgon som en gång tiden.. saknar de tiderna asså haaha.
Igår så var jag hemma ett tag, hjälpte mamma med några saker.. som att ladda ner musik i hennes dator och överföra några  bilder från stora datorn till hennes osv.. Efter några timmar kom hennes kompis över och grillade fetaste kalkonen och fixade sallad. hah tur att syrran var inte hemma annars skulle jag inte få njuta av maten. jag åt skiit mkt. Nyawa kom förbi mig och hjälpte mig för att hitta vad jag skulle ha på mig inför festen vi skulle på.
det blev inte värsta, jag sminkade inte mig ingenting haha jag gick helt normal, ingen såg mitt face så jag brydde mig inte direkt. Efter ett par timmar Upträdde min grupp(ChaChaWha) Måste bara säga ni som var inte där missa big time! de var så bra! och det var en lyckad fest, bra musik fanns det men killarna was all over me och mina kompisar vilket var jobbigt för att man var tvungen och springa ifrån de men ändås så följer de efter oss. haha mobbad på hög nivå måste jag erkänna! ahhh det känns som om jag har skrivit mycket så jag säger hejdå så länge och jag hör av mig när jag har ätit eller något sånt.!
Love//JS

drop an comment
Postat av: martina

Va bra! Det är bra med mig tack :)

Aw tack så mycket! <3

Vad har du för planer i sommar då?

Kram

2011-06-12 @ 10:56:18
URL: http://lifebymartina.blogg.se/
Postat av: fiiuure

Kan inte du lägga ut en bild på dig när du var 11-12år?:-)

2011-06-12 @ 15:15:05
Postat av: Anonym

någon har luft, killer efter dej oj oj oj kändis vaa :) lol men det beror på hur kattigt du va den dagen annas de går som det går..

2011-06-12 @ 15:58:01
Postat av: lloydipop

det va jag som skrev dar upp..killerna efter deh men vilka bilder va det

2011-06-12 @ 16:01:00
URL: http://lloydipoptellem.blogg.se/nyblogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0