Bara början.. ajjt...

helluu!
Kom hem för 1timme sen, ska hämta cash från mamsen sen gå upp till centrum och köpa schampoo och lite food för imorn, ska åka med klassen till rosersberg o det blir det bad såklart
ahhjuste idag ska jag fixa mitt hår hoppas jag!
måste rappa på nu peeeace!

drop an comment
Postat av: martina

AW tack sweetie, det har du också :)

Okey jag förstår, men gör bara roligare saker och försök ta vara på sommaren o inte sova för mycket så kommer den nog bli bra.

Jag ska jobba nu i 3 veckor sen åka utomlands i 2 veckor sen får vi se :)

kram <3

2011-06-13 @ 18:03:02
URL: http://lifebymartina.blogg.se/
Postat av: lloyd

hahahah I wisg jag va det men jag är ingen pluss häst :P med mate säkert så jaaa

2011-06-13 @ 20:33:18
URL: http://www.Lloydipoptellem.blogg,se/nyblogg
Postat av: Anonym

skulle du kunna berätta lite om din pappa?:)

2011-06-13 @ 20:36:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0