svar på tal

Anonym om Suga plum Plum-beenie man<3:
shoo tuuung blogg vad heter låten där 3 av chachwha medlemmarna dansar till i er dans grupps video alltså bloggen.
precis efter king paps om du fattar 
kärlek och respekt /d

svar: taaaack så mycket, jag vet inte riktigt vad den heter hihihi:-)<3

Anonym om ont i halsen.. inte bra alls:-/:
varför kallas du kadi?:)
Bääääst blogg
svar: för att jag heter både juliette och kadi. Folk kallar mig namnet de är mest van med eller tycker e lättast att komma ihåg:-). Taack taaack:-D<3

Slip om Lite om igår:
Är du tillsammans med junior eller är du på g med Charles?

svar: Neej jag är inte tillsammans med junior och är inte heller på g med charles




drop an comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0