Lite om igår

Hej Heej alla mina läsare och bloggare<3
Förlåt för igår, jag orkade inte uppdatera eftersom jag mådde så himla dåligt:-/ kunde inte göra något så jag sov bara men nu mår jag bättre fast har fortfarande lite ont i magen.
Igår åkte jag till stan med mina djur eller vad jag ska nu kalla de haha.
Men iaf jag åkte till stan med de senare fick man träffa yazzie som jag hade inte sett på länge kändes det som
Vi fortsatte oss mot nån jävla affär, mem skulle köpa hår efteråt gick vi bara runt och så.. det var rätt chill i stan haha jag vet inte vad mer jag ska skriva förutom att jag hade en bra dag igår.
Puss
Här får ni lite bilder från igår.

drop an comment
Postat av: Slip

Är du tillsammans med junior eller är du på g med Charles?

2011-07-20 @ 23:45:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0