ont i halsen.. inte bra alls:-/

God Morgon i guess, ligger just nu på sängen med junior o lyssnar lite på musik, ska snart upp och duscha
Och jag mår inte så braa faktiskt, har skit ont i halsen. jag vaknade idag utan nån jävla röst men nu kan jag prata lite iaf men om ni undrar hur jag spenderade min dag igår så var jag hemma hos nyawa med mem och junior. vi satt och kollade på film bara eftersom vädret var helt fucked up men vilken tur att solen skiner så man kan hitta på något kul. PPuss<3

drop an comment
Postat av: Anonym

varför kallas du kadi?:)

Bääääst blogg

2011-07-19 @ 14:48:49
Postat av: martina

Jobbigt :/ krya på dig!



Jaa spikat, det var helt underbart :) Tack gumman! Bodde hos en killkompis, han har stuga där.



Har du haft en bra sommar än så länge?



Kram <3

2011-07-19 @ 15:36:12
URL: http://lifebymartina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0