WOOOOW VILKET SKIIT VÄDER

Jag kom hem för en stund sen nu sitter jag och kollar på en film som Diamond satte på nyss, det ser ut som skräck.. hahah mobbad o kolla på skräck mitt på dan(inte spännande alls) ajaa whaaat to do?!

Det känns som om jag skriver om samma sak varje dag:-s inget spännande händer i mitt tråkiga liv... Och det är otroligt att jag ens får besökare. Ibland sitter jag och tänker vad det är som gör min blogg intressant att ni ens läser den haha jag säger inte att ni ska sluta läsa men lite nyfiken kan man alltid vara eller hur?:-) nog om detta och då fortsätter to the next level.

Min dag började men att jag typ försov mig eller inte direkt fast enligt mig så gjorde jag det, jag skulle börja 09:35 och jag vaknade 8. Jag tycker att det är rätt sent eftersom jag hinner inte göra allt. T ex jag hann bara duscha och jag visste inte vad jag skulle ta på mig:-s så jag tog bara något och gissa om jag kom försent? joo det gjorde jag. Jag gillar att vakna 2timmar innan själva tiden jag börjar if u know what i mean och lektionerna var rätt tråkigt... Kunde inte koncetrera mig under lektionen eftersom jag var as hungrig och jag hade inte fått nån bra sömn så det kändes jobbigt att jobba med matte som jag avskyr!-.- Nu ska jag ta och sluta skriva. Puss<3


drop an comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0