fake people all over the world these days

Fuck alla falska vänner där ute, Varför ska man vara falsk när man kan vara sig själv. Jag förstår mig verkligen inte på falska människor, man kan tro att de får betalt för att de är falska. Det är så jävla fult när man ska leka någon annan och ljuga om allt annat för att få mera vänner eller sprida falska rykten om en av dina så kallade vän bara för att verka cool eller något liknande. Tycker att folk borde ta skärpa sig. GROW UP PEOPLE AND STOP BEING SO FAKE! life doesn't get easier by being fake all the time. Jag märker nu att i livet ska man vara försiktigt med vilka man berättar sina hemligheter till för att några är nyfikna och resten skiten fullständigt i dig, som jag brukar alltid säga vänner är som pattar, Några har ett stort hjärta medans några har ett litet hjärta. Några är äkta och resten är falska. och folk tror att vi lever i ett sjukt värld men sanningen är att det är vi folket som är sjuka och inte världen. MY ADVISE IS BE CAREFULL WHO YOU TRUST CUS THE PRETTIEST GIRLS DOES THE UGGLIEST THING YOU CAN EVER IMAGINE AND THAT'S THE FACT.

hihi ps: det här inlägget ville jag bara skriva, det är inte något som har hänt direkt men ville bara få ut det.
Bless<3


drop an comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0