MISS THE FEELING BUT I'D RATHER BE SINGLE FOR NOW

Faaan va jag saknar känslan av att vara kär, hihi Att ha ett förhållande med en kille kan vara både bra och dåligt.
Det possitiva med att ha ett förhållande är att: om man verkligen älskar sin partner då vill man alltid vara med den personen och då kan man verkligen vara sig själv så länge man är ensamma.. Egentligen så är det ganska svårt att beskriva känslan, De flesta av er vet säkert hur det känns att vara med den man verkligen älskar:-)

och det Negativa är att: Det blir oftast mycket konflikter och det beror kanske på att man har svårt att lita på varandra efter ett tag eller det är inte alltid så att man inte litar på varandra, Det kan va så att den ena litar på en men inte den andra och det är där konflikten uppstår. Det kommer vissa tider i ett förhållande när man bråkar om helt onödiga saker som blir till värsta grejen att man inte kan lösa problemet och då är det bara jobbigt liksom. Man tröttnar på allt men ändås så vill man inte lämna sin partner.. förstår ni vad jag försöker att komma fram till? När man älskar någon för mycket då vet man inte hur man ska tänka eller vad man ska göra för det enda som är dina tankar neeeh.. faaan va jag älskar honom/henne men jag orkar inte tjaffsa mer! Man blir förvirrad.
Men det är inte alla förhållande som e likadana men jag vet att i varje förhållande så måste man alltid bråka annars är det ingen kärlek alls. Om inte man bråkar eller små tjaffsar i ett förhållande då är det något tokigt på gång ska ni veta, as for me så vill jag förbli singel så länge. pallar inte med mycket drama och om min prins är där ute så kommer han nog till mig hihi jag tänker absolut inte leta efter honom! ohhhw nu äter jag så det känns jobbigt att skriva så tyvär måste jag avsluta inlägget med att puuss och jag återkommer efter jag har ätit:-)


drop an comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0