upp och ner daaaaag

WHAAAT'S CRAACKIN PEOPLE?!<3

Själv så ligger jag på morsans säng hihi skiit sklln säng och det är så mysigt här inne.
Och jag åt precis faktiskt så jag är rätt mätt.

Som jag skrev innan så skulle jag på en modell grej med linda, men det blev ändrade planer
eftersom vi kunde inte hitta stället eller skolan egentligen och jag kunde inte kontakta amanda eftersom det var något fel.. tror nog att det beror på att hon inte hade comviq eller så var det något annat men iaf jag sket bara i och åkte tillbaka till skolan och det var inte så mycket som hände där.. ni vet det vanliga.. lektioner o vänner osv.. efter skolan kom jag hem direkt:-) Nu ligger jag på morsans säng och tar det lugnt med livet<3
Puss

några mobbade bilder vi tog under engelska lektionen(uttråkad var man alltså)





drop an comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0