svaaaar påååå tal

älskar din blogg om BUSY BUSY DAY:
Börja lägg ut mera bilder på dina outfits:-)<3
Du är vacker, satsa på model gumman:-)

svar: joo jag har börjat med det:-) ska fortsätta göra det, taaack så jäävla mkt! njaa.. model e inte min grej

<3 om Det är fredag idag allihopa!:
Vacker

svar: taaaaack taack sötaaa du:-)

 

BELLITA om Nyawas nya babies:
Dem e fina:-) kan inte du lägga ut en bild på vad du ska ha till festen ikväll?<3
Grymt fin blogg du har juliette

svar: ahhhhvisst jag vet det hihi:-) oojjj... glömde göra det faktiskt men jag kan fortfarande ta bild på den och lägga ut den ifall om du fortfarande vill:-) det är bara kommentera igen. Taaaack för kommentaren:-) 


zessai om Fortfarande i skolan med mina idjuuuter:
Hur länge har du känt linda?:-)

svar: hur länge jag har känt linda... shiiit måste tänka nogrant nu.. jag tror 3år eller så är det 2år hihi
måste fråga linda om hon vet asså fast jag e 50% säkert på att det är 3år

 

 

Läsare om I WILL NEVER GET JEALOUS IF I SEE MY EX WITH SOMEBODY ELSE CUZ MY MUM TAUGHT ME TO GIVE MY USED TOYS TO THE LESS FORTUNATE:Din blogg är så jävla braa!!! och du är så vacker. En fråga, vem är det som har sminkat dig på bilden du har som header. otroligt snyggt

svar: assåå du anar inte hur glad jag blir när ni bara kommentera bloggen, feeettt sööööt! kan gissa på att du är också skiit vacker:-). På den bilden har jag sminkat mig själv faktiskt:-) 

Annah om BUSY BUSY DAY:
Jaa det är sant! skulle vara kul och se vad du har för kläder:-) skiiit snygg blogg o bra!

svar: taack tack:-D<3

 

Ville bara säga att du är stark som kan hantera detta...btw fin blogg../silpa  om LÄS OCH KOMMENTERA GÄRNA:

svar: taaack såå mycket silpa, sååå sööt av dig gumman<3


drop an comment
Postat av: Sofia - Uddevallas största modeblogg!

Hejsan!

Nu har vinnaren av veckans blogg utsetts, kika in för att se om det var du och om inte var gärna med igen :)

Kram!

2011-09-12 @ 07:42:28
URL: http://smnmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0