Sierra leone party last night

God morgon på er...

Sov nig gott? själv så gjorde jag inte det och jag är hur trött som helst och jag kan inte somna om eller jag får inte egentligen. Jag ligger och gör ingenting.. funderar på att gå upp och duscha snart sedan träffa yasmine sen ska fortsätta mot hennes kille palats haha.

Igår kväll var jag på en fest med nyawa och min syster.. Jag vet inte riktigt om jag orkar berättar vad som hände eller inte hände för jag känner mig ganska lat! men iaf festen var helt ok... det va inte fett med folk men det dög också och det fanns bra musik då och då så det var också braa... det kom några stunder då allt bara kändes så jävla tråkigt att man ångrade sig varför man ens gick på festen tanken på att jag fick inte åka egentligen haha men jag åkte ändå. Fet synd om mig om jag blir busted och tydligen så skulle inte morsan komma hem idag, hon kommer hem nästa söndag:-O ajaa jag måste upp och fixa mig för jag ska på baiyossohs systers förlovning grej. Ska försöka ta massa med bilder på oss och mitt andra hjärta(maaat)heheh:-)

p.s: det blev inte så mpnga bilder från min mobil men kan ladda upp några nu:-)





Mina naglar som jag fixade hhaha skiit fula de blev






drop an comment
Postat av: kadi

Okey vad bra :) men du, ditt röda läppstift som du har på de flesta bilderna, skulle du kunna skriva vilket nr och märke det är?? det passar dig skiit :O

2011-09-11 @ 18:26:16
URL: http://kadiiouronti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0