så ensam jag känner mig just nu:-(

Jag är inte den typen som visar att jag är ledsen, det är mycket som händer just nu men ja orkar aldrig prata om det ´med någon för även om jag berättar för en av mina närmaste vänner kommer de aldrig veta hur jag känner mig inombords, visst de kommer att bry sig osv men smärtan som jag känner just nu i mitt hjärta kommer ingen att känna, Jag har aldrig känt mig såhär ensam i mitt liv, jag kan inte ens prata med min egen mamma om hur jag känner mig just nu.... saknar verkligen de tiderna jag var liten och behövde inte bry mig om något men nu när jag växer blir allt mer komplicerade och det suger så jävla mycket... det känns som om livet suger just nu men jag ska fan inte klaga på att jag har ett dåligt liv för det jag har verkligen inte och jag tackar gud för allt han har gjort för mig men jag önsar att min pappa vore här just nu, 8år har det gått och jag har inte sett honom, Alla ni som har en far där ute borde verkligen tacka gud att ni få chansen att få se eran pappa varje morgon och när ni vill och att han skäller ut er och tjatar om att ni inte får ha en kille osv, Den enda jag vill vara med nu är min pappa.

I believe that everything happens for a reason... one beautiful day i'll get the chanse to meet you, maybe not today and not tomorrow but one day for sure....<3


drop an comment
Postat av: annie

hej, tack så mycket! :)



hoppas allt löser sig. du är jävligt vacker ska du veta iaf!

2011-09-19 @ 19:16:29
URL: http://absolutannie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0