PLEASE COME HOME ABRAHAM DAVIS

Någon som jag saknar otroligt mycket är min bror Abraham, ingen vet vart han är och han har inte hört av sig på länge och ingen vet när han kommer hem.. Det har gått några månader nu.
Jag saknar dig Abraham, snälla kom hem nu och allt känns så himla tråkigt nu när du är inte här med oss allvarligt talat. Jag saknar din sjuka humor och jag saknar att vara i närheten av dig. Jag har haft sjuka drömmar om dig och varje gång jag vaknar så tror jag alltid att du kanske kommer hem snart men månaden kommer och går du är fortfarande inte här:-/ Hoppas verkligen att du har det bra där du är men du borde ta och komma hem nu, jag minns att jag bruka tycka att du var skiit jobbigt och bad dig att tagga varje gång du är jobbigt mot mig men alla elaka ord jag har sagt till dig menade jag verkligen inte och jag hoppas att jag kunde gå tillbaka i tiden och ta tillbaka alla elaka ord. Alla saaaaknar diiig grooovt!!!!<3<3

drop an comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0