Pinsamt läge hihi

Jag har precis kollat på en ghanian film som heter ''Hereos Productions'' den var faktiskt bra, förut så tyckte jag mer om nigerian filmer men nu älskar jag ghanian filmer, de improvisera skit bra tycker och för en gångs skull använder de inte keff engelska och god daaaamn filmen var lite för mycket assåå.. jag menar liksom när de ska ha sex så visar de exakt allt.. kändes som om om såg på porr:-s och det var fett pinsamt för att jag satt och kollade på filmen med min morsa med min yngsta moster.. hahah Morsan vet ju om att vi vet om sex och sånt men ändå är det rätt pinsamt att sitta o kolla på såna där filmer med morsan sin liksom.. riktigt awkward!! Man måste leka som om man kollar inte på filmen hahahah pinsamt läge måste jag erkänna.

I det förra inlägget så skrev jag att jag skulle fixa mitt hår idag men tyvär så orkar jag inte fixa för min mamma ville börja fixa halv elva och jag orkade verkligen inte sitta för jag vet hur seg min mamma kan vara asså så vi ska ta det imorn istället hoppas jag men nu säger jag godnatt!:-)

faaan vilken gammal bild-brist på bilder!



drop an comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0