kort inlägg om dagen

WHAAAATTT'S CRACKIN?!<3

Jag kom hem precis och just nu så ligger jag på min säng.

Lite kortfattat om dagen: Jag började 10 och vädret var skit så jag kom försent dessutom så blev jag jagad och biten av en hund medans det fucking regnade:-O snacka om otur. Hade bara två lektioner och det var engelska och idrott men jag deltog inte på idrotten så jag tog en promenad efter idrotten taggade jag hem med de andra och nu ska jag äta sönder mig för jag e hungrig puss..<3




drop an comment
Postat av: amanda buhrman

det är nu på torsdag, alltså den 15:e. vi ska göra lite sotningar i färger av vad jag kan se på planeringen.

min utbildning ligger på kungsholmen (hantverkargatan 55) och det är bara att ringa mig om det är svårt att hitta (brukar inte vara det lättaste, haha).

det är iallafall klockan 09:30 som vi sätter igång och sen brukar det vara 1-1½ timme framåt.



skulle det funka? :)du kan maila mig på facebook om det är krångligt att kommentera bloggen

2011-09-12 @ 19:28:07
URL: http://madebymandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0