Julie har förvandlat till en hemmafru

God Morgon på er!<3

Jag antar att flesta av er sover fortfarande gott medans jag ruttna framför datorn, Just nu så håller jag på att do some laundry(tvätta kläder) haha kanske inte alla som förstår engelska vem vet:-p. Jag hade bokat från 7idag på morgonen men pallade inte gå upp så tidigt så jag började tvätta från halv 9 och min slutar halv 11 hahah kort tid jag vet men hann tvätta lite iaf så det är väl braa, Efter tvätten ska jag städa... Idag känner jag för mig att städa bara. Jag tycker att det är bättre att städa tidigt ¨på morgonen så man hinner blir klart med allt innan dagen och efteråt kan man göra vad man vill:-)

Idag vet jag verkligen inte hur mina planer ser ut... Men vi får se hur allting blir. Måste fan rusa ner till tvättstugan nu puss<3


drop an comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0