I'M NOT MY SELF WHEN I'M HUNGRY

Ligger på soffan och lyssnar på musik o pratar med maimuna på luren.
Allt känns så segt just nu... Jag är skiit hungrig!:-( Utan mat är jag liksom helt pooooff!!!
I'm not my self when i'm hungry and that's so bad:-/,
Skolan har varit helt chill..
Idag fick jag lära oss mycket om vad det fanns för glas och vad man kunde använda de till.
Det var faktiskt rätt intressant och så fick vi lära oss hålla tre tallrik åt samma gång.. det var svårt och sen fick vi lära oss göra olika servetter eller något liknande. Efter skolan chillade jag i skolan och jag träffade linda som jag har inte träffat på länge kändes det som:-O men ahh.. så var min dag haha:-)
 ..
Puss

Vackra linda<3

Francis ville ta mina munkar från mig:-O

Vilken tur att jag hann äta allt!


drop an comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0