HAPPY BIRTHDAY HONEY

Idag fyller min snygging år! Faaan va året går fort asså! Jag vet inte ens hur jag ska börja men vi får väl lika gärna börja med det lätta: GRATTIS TILL ÄLSKLING MIN!<3
Jag önskar dig det bästa i livet gumman och jag hoppas på att alla dina önskningar blir sanna och hoppas på att din dag blir underbar precis som du är.
En tjej som dig förtjänar bästa födelsedagen.
Love u honey and happy birthday once more!!!

Happy birthday to you
Happy birthday to you
Happy birthday to you Nyawa
Happy birthday to you!

I wish you long life
I wish you long life
I wish you long life nyawa
I wish you long life!

Dont eat much chicken!
Dont eat much chicken
Dont eat much chicken Nyawa
Cuz it's mine yes!
 HAHAHAH TRUE LOVE BABE!<3


drop an comment
Postat av: Nyawa<3

Hahahh älskling du är galen, Neej då ska inte äta upp allt kyckling. Älskar dig verkligen du är guld värd<3<3

2011-09-30 @ 11:17:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0