HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHA

HAHAHAHAHH OMG! HAR VÄRLDENS SKRATTATTACK JUST NU
och ni undrar säkert varför JOO!! min moster bad mig att lägga ut en låt åt henne på fb eftersom hon inte vet hur man gör och jag loggade in på hennes fb på min dator medans hon använde andra datorn och hon visste inte att jag va inloggad i hennes samtidigt som hon va och efter jag hade lagt ut låten så skrev en kille till henne och jag svarade fast hon förstod ingenting såå hon fick panik och ropade på mig.

MOSTER: KAAAADIII KOM NUUUU!
JAG: NEEHHHH VFR?!(små flinar)
MOSTER:snälla kom nu jag ber dig det är något konstigt som händer på fb!
JAG: vaaa.. assåå vad menar du? jag pallar inte upp från sängen(små flinar ännu mer)
MOSTER: assåååå datorn skriver ju för sig själv och det skrämmer mig! du måste se det här
JAG: HAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHA SLUTA! ok jag kommer
MOSTER: kolla vad datorn skrev till killen!:-O jag har inte skrivit ett skiiit
JAG: omg... fett konstigt men det är bra du slipper skriva så mycket
MOSTER: neeh nu tänker jag svimma, vad e dt här för land? visste inte att datorn kunde skriva för sig själv
JAG: det är sverige allt är möööjligt hahahah.


EFTER 5 MIN..

JAG: har killen skrivit än?
MOSTER: neehhhhh pallar inte skriva till honom, oojj nu skriver han
JAG: SVARA DÅÅÅ!
MOSTER: datan hann svara före mig:-o jag tänker stänga av datorn!
JAG: du vet väl att det är jag som skriver åt dig?
MOSTER: SLUTA LJUG!
JAG: neehh hahahah jag menar allvar, e inloggad på din just nu
MOSTER: oftaaa! visa mig nu dååå
JAG: KOLLA..
MOSTER: MEEEEN ASSÅÅ DIN MISSBILDAD GORILLA! DU SKRÄMDE MIG
JAG: HAHAHHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHHAHAAHAHAH behövde det där

drop an comment
Postat av: Marre (Marion)

HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHA...OMG JAG DÖR AV SKRATT! :D

2011-09-16 @ 17:02:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0