hahaha julies förslag

hahah okej det är så att jag har tråkigt och när jag har tråkigt tänker jag långt assåå: men iaf det här har jag tänkt.

För längesen så hade några kommenterat min blogg och ville att jag skulle lägga ut video när jag sjunger
och om mer än 15pers kommentera detta inlägg kommer jag att lägga ut en video när jag sjunger inom 1månad och det kommer att vara just den videon jag har under texten så det betyder att jag ska ha sjunga både spanska och engelska hahah och det som gör det hela spännande att ni ska se en svart tjej prata spanska och jag kan inte ens spanska, hahahah kul förslag vaaa?? men jag kommer endast att göra det om mer än 15pers kommentera inlägget och säger om de tycker att jag ska sjunga eller inte.
Sååå come on people tänk klart och kommentera vad ni tycker om min sjuka idé
Love juliette


drop an comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0