GOOSH MY STOMACH IS HURTING ME

OMG! ASSÅÅ! faaann va ont jag har!:-( nu har man lingon vecka(fett tråkigt) jag kan inte äta det jag vill äta pga av smärtan. Jag kan bara dricka yoghurt och inget mer. Jag känner att jag vill äta något annat men när jag väl smakar på maten så smakar det inte god i min mun, allt smakar äckligt förutom yoghurt och detta kan typ pågå max 4dagar. Fatta hur jobbigt det är:-( jag har verkligen lust att gråta!!!!!!!!!!!!!!!! IBLAND ÖNSKAR JAG VERKLIGEN ATT JAG VORE EN KILLE DÅ SLIPPER JAG KÄNNA ALL SMÄRTA VI TJEJER GÅR GENOM-.-... så orättis säger jag bara.

Men iaf jag kom precis hem från skolan och har precis druckit yoghurt nu sitter jag på sängen och kollar på ''simpsons'' hihihi mobbad i know men heeey who are u to judge?!:-O haha fan va torr jag är. Skolan var helt ok förutom att jag höll på somna  under lektionen idag efter skolan rullade jag hem med syrran och kusinen francis. Jag var tvungen att lyssna på honom när han pratar i luren med hans tjej(så jävla oviktigt snack) hahah men what to do? nääähh nu måste jag sluta skriva.
Puss<3


drop an comment
Postat av: Marre (Marion)

Hahahhahahah du vet att du älskar jag och francis Snack hahah ;)

2011-09-27 @ 20:31:00
Postat av: juliette

NEEEEHHH SKIIT TRÅÅÅKIGT:-O hahahah hellre läsa en bok än att lyssna på er två snacka

2011-09-27 @ 21:07:58
URL: http://blaackbeaauttiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0