GOOD MORGNING PEOPLE

Vaknade precis och nu ligger jag bara och latar mig på sängen som vanligt
Det är lördag idag och min dag kommer börja med att städa hela huset så att det blir rent och fint när morsan kommer hem från vart hon än är, kvinnan reste och vill inte säga vart hon reste men hon kommer iaf hem imorn. Äntligen vafaan, vi har varit ensamma hemma en hel vecka. Ganska chill faktiskt.

Jag vill upp nu nu men jag orkar inte:-( haha alla får den där känslan, det är verkligen konstigt att man vill inte gå lägga sig på helger och samtidigt vill inte upp från sängen nästa morgon. Om 5min ska jag upp hoppas vi... hahahha. Hoppas ni sov gott iaf för det gjorde jag inte. puss<3


drop an comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0