Det är bara jag och sängen

Jag ligger just nu på sängen och lyssnar på musik,, alla andra sover förutom jag.. jag kan inte sova och jag vet inte riktigt varför:-/ och jag börjar nog kvart över åtta om jag minns rätt:

Ahhhhjuste.. har jag inte berättat? på torsdag ska jag vara sminkmodell åt en tjej som ville att ja skulle vara det åt henne och hon är sjuuuukt vacker dessutom är hon jätte bra på att sminka, hon utbildar ju sig som makeupartist sååå hon är bra på det hon gör, hennes blogg hittar ni här ifall ni vill kika in och kolla vad hon håller på med:-) och dessutom hade en annan tjej bett mig vara hennes sminkmodell nästa månad såå det bliir skiit kul:-D längtar som faaan.
pusss<3


drop an comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0