DEDICATED TO YASMINE LAGHRISSI<3

A hug is worth a thousand words but a friend like you is worth more.
I just want you to know that i'll be here for you through the bad and good times.

Vi hatade varandra, vi kallade varandra saker som vi egentligen inte menade.
 men idag så är du en av de viktigaste personen och du är verkligen en sann och bra vän som är värt att behålla.
Inte visste jag att du skulle betyda så mycket för mig och jag ångra inte att jag träffa dig och jag ångra inte att jag tog tiden för att lära känna dig efter all skiit som hade hänt mellan oss.
Du är en vacker tjej både in och ut och det ska du veta från och med idag, fuck andra som försöker att få dig gå ner till deras smutsiga nivå. Låt ingen trampa på dig för att få sig själva må bättre och du ska veta att du är en otroligt starkt tjej och fortsätt va den du är just nu och för alltid, det finns inget du behöver ändra på dig för du är perfekt som du är och kommer alltid att vara perfekt i mina ögon oavsett vad.

JAG ÄLSKAR MIN KRIGARE YASMINE LAGHRISSI<3


drop an comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0