Chillination me saaaaay

TJABA TJENA HALLÅ!!!<3

Jag kom hem för en timme sen nu ligger jag på sängen och fryser som faaan!:-O Det är kallare inomhus än ute.. konstigt jag vet.

Min dag har varit helt ok... inte så mycket hände, jag hade bara två lektioner och jag måste bara medge att jag hatar idrott tanken på att vi var tvugna att springa skiit mycket.. eller jag kanske överdriver just nu men för mig kändes det som om jag sprang skiit mycket haha det kanske beror på att jag har så dåligt kondition vilket är jävligt synd om mig däremot och jag ska fan börja jogga på kvällarna för att få tillbaka min kondis för det behövs verkligen haha icke bra och vara lat! haha det känns som om jag har skrivit massa onödiga saker... snälla sluta inte läs min blogg hahaha låter som en övergiven mobbad unge ajaaa nu skriver jag too much bullshit såå nu ska jag sluta göra det looove juliétte


drop an comment
Postat av: Ginette

Det bra tönt börja springa med oss på kvällen:P

2011-09-05 @ 22:35:35
URL: http://www.nattstad.se/Queengi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0