Chill Chill saturday indeed

Hello Hello på er!<3

Vad häänder hos er just nu?! sjäälv så händer det inte så mycket. Jag ligger på sängen och kollar på ''family guy'' med min lille morbror:-) mysigt jag vet ^^

Idag har jag inte gjort så mycket.. Jag spenderade min dag med nyawa och mina små råttor och resten av bunten. Idag bestämde jag mig för att tagga ut med snorungarna eftersom jag ville leka snäll eller ville visa lite kärlek även fast de är världens jobbigaste kids som finns enligt mig.
Jag träffade nyawa med i centrum med de andra och vi fortsatte oss mot tingvalla och där fanns det något.. eller de va något de gjorde.. vet inte riktigt vad det hela gick ut på men det fanns många barn som lektte och målade sig osv. Vi kände oss lite hungriga så vi rullade grannen bredvid hahah vi käka sen tagga vi ut igen sedan chillade vi utanför centrum:-)

Min fru mitt allt<3

F-A madam big ass<3
 
Världens jobbigaste morbror!!!

Finns ingen kaxigare än min moster asså. haha galen brud



Random kines jag såg ute och han ville ta bild med mig hela tiden och vägra låta mig vara hahah
Finns andra bilder på oss men i Mamies lur- han va riktigt tung

oommg... ignore my face, jag såg väärsta fet ut på bilden-__-


drop an comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0