assåå fyyfan va trött jag är

Jag är så jävla trött! Onsdagar är värsta dagen ever!.

Min dag började med att jag gick upp kl6 och jag hann duscha och äta frukost sen kom jag i tid vilket var bra.
Onsdagar är det så att vi brukar vara i köket från 8 till tre.. tänk att man jobbar bara och man får ingen rast emellan eller något sånt.. man går och går bara till slut känner man sig hel sliten och vet inte om man ska dö eller bara svimma.. Jag fick jobba i matsalen idag och jag var servitriss med en till kille och vi fick 16 gäster först var jag glad över att jag fick jobba i matsalen eftersom jag trodde att det skulle inte vara så mycket och göra men nopp! i was wrong.. det var lika jobbigt som att jobba i köket, haha pinsamma som hände mig idag var att jag tappa ett glas när jag skulle duka bordet och gästerna satt där men egentliget så gick glaset sönder när jag höll i den.. konstigt jag vet men nog om det. Kl1 fick vi äta faaan va sköönt det kändes hahah men sen när vi skulle städa köket var det så jävla jobbigt-.- det kändes som vi skulle aldrig bli klara! kl 3 började jag rulla hemåt såklart och nu ligger jag och gör absolut ingenting... Boring life i know!


drop an comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0