Julie- hemma frååån bure nu

whaaaaaaat's crackin people!<3

Jag kom hem för en kvart sen nu ligger jag på soffan och kollar på en keff nigerian film som min morbror satte på. Fatta inte hur de orkar kolla på samma film om och om igen:-O ajaaa vad ska man göra åt saken..

Jag gick ner till bure på baiyossohs systers förlovning. Det var inte så stor fest. De gjorde bara för familj och närmaste vänner, det var rätt chill även fast man inte gjorde så mycket förutom att kolla på snorungarna och vuxa ta över dansgolvet haha det var faktiskt skiit kul då när de dansade och min lille morbror james som inte skäms alls bestämde sig för att fucka ur, killen dansade och dansade bara! killen tjänade 200kr på en kväll:-O lyyyckos jääävel haha men nog om honom. vad mer kan jag berätta.. hahah det skulle vara lättare om man kunde bara filma sin vardag sen lägga ut video för då slipper man skriva så mycket haha:-) ska försöka göra så nån dag när jag pallar. men nu ska jag lägga ut några bilder. puss<3

yazzie<3

baiyossoh&yasmine(skiit söta jag vet)

Alimamy mr swagga boy

Nyawa söööt saaak<3

Mr speed in deed haha<3



 

mmhmhm maaat

Kärlek till maaat assåå



drop an comment
Postat av: MizZMK

Tjejen din blogg är Dope!

Snygga bilder fan, det verkar som ni hade kul.

Kept it up <3<3<3

2011-09-12 @ 20:02:36
URL: http://lilmizzmk.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0