svar på tal

? om As u can see it's written by me:
Har du skrivit texten själv?:-)

svar: jaa det har jag faktiskt:-)

Bloggläsare/stalker om -WORDS:
OMG! DU ÄR SÅ VACKER! bli modell!!:-O
Jag älskar din blogg och jag älskar den men jag undrar om du inte kan lägga ut ett video när du sjunger på allvar. :-) SNÄLLA!<3 och förrsten så dör jag för dina läppar guuuurrrrl!

svar: taack så hemskt mkt! och nej modell är inte min modell grej så.. njaa... ehhm... sjunga på allvar. vi får se assåå. tycker inte att mitt röst är särsklit bra men vi får se hur det blir, hihi aaww va söööt!:-)

-e om Ledig imorn och på fredaaaaag:
Fick reda på att du och ditt ex är sams nu. Är det något mellan er fortafarande eller?

svar: jag vet inte vem du pratar om så jag tänker inte svara på frågan.

drop an comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0