I still love you

Hello there boys&girls!

Jag sitter helt ensam hemma igen, jag har varit ensam hemma de senaste dagarna vilket känns rätt skönt
Känner mig trygg känns det som haha är inte lika rädd som igår, pratar dessutom i tel med junior. ointressant snack men alltid lika kul o prata med honom haha han får en alltid att skratta. Min dag har varit helt lugnt, spenderade dagen med min baby boo linda sedan mötte vi upp betty o gick hem hos henne för att hon skulle packa hrnnes saker, the bitch is flying to paris imorn tydligen med hennes vänner. LYCKOS HENNE! vi satt hemma hos henne en stund sen gick vi med henne halvvägs till stationen sedan rullade vi hem hos mig, käkade lite paj. Tänkte hänga med linda o syrran till rågsved på en fest men valde hellre att stanna hemma nu skriver jag klart min bildanalys som jag måste lämna in på måndag, men nu går det inte så bra för att jag pratar i tel med både junior och serry. venne ens vfr de skriker-.- ska fortsätta prata med de iaf
Love//JS



forget about the makeup and put a smile on

på väg hem med pajen som var skiit god måste jag säga

haha jag var glad för ingen anledning

Linda var också på crazy humör haha<3

Min model!<3

imma touch the sky! yeaaahh:-D haha

på väg hem hos bettina


drop an comment
Postat av: Yvonne

Sho ;) hahah visst blir hon det?!

Miss you too, ni verkade ha roligt idag!

2011-05-22 @ 01:12:48
URL: http://miriamusoke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0