Två prov på en dag, DRIVER DU MED MIG?!!

HELLO HELLO BLOGGEN!:-D

Jag är helt ensam hemma och det känns jävligt bra!
Tänker bara chilla hemma idag och ta det lugnt..

Min dag har varit helt ok bortsett från att jag hade två jävla
fucking prov idag.. MATTEN gick åt skogen men svenskan klarade jag mig
Fatta inte att Matte provet var så himla svårt, första delen var tom lättare.
Hor skola! Men iaf vädret var bara för sköönt idag och jag var inte den enda som tyckte det
Hade lust och köra vatten krig idag men jag hade ingen flaska.
Imorn är det ingen skola för mig(yiipppi:-D) men jag valde att ha ett prov på svenskan
för jag att jag vill höja mitt betyg så måste upp till skolan kl12 imorn.
men det var allt..
Bless//Juliette


drop an comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0