svar på tal

Postat av: DT

vem ska du med på balen?

 

svar: jag har inte planerat att gå med någon faktiskt.

 

Postat av: walsta skuulän

varför är du aldrig såhär fin klädd i skolan?
Lakkk man kan tro att du gömmer alla dina kläder i garderoben

 

svar: jag antar att det är slöseri med tid, finns ingen speciell i skolan man kan klä sig fin för, det räcker med att jag har kläder på mig till skolan och sparar mina kläder till något bättre helt enkelt:-).

 

Postat av: jagvetallt

Du borde vara en designer:-)

 

svar: att vara en designer är inte min grej.. men men vi få se kanske nån vacker dag kommer jag att vara en designer, lägger allt i guds händer.

:-)<3

 

Postat av: lövvjaaaa

vad heter den där killen i röd??? vad heter han har en brud , snällllla svara

 

svar: tyvär fick jag inte ge ut info om honom till dig, var tvungen att fråga först om jag fick svara men han ville inte det så sorry:/


drop an comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0