Skiit dag och skit väder

tjaba tjena hallå jaa jag säger så!:-D

Kom hem för ett tag sen, Måste bara säga att vädret är skiit.
Det har regnat hela dan vafan. jag blir lat av regnet:-s.
Iaf skolan va chill idag.. inte mkt hände men jag hade två prov, ena va NO
som gick åt skogen och den andra var SO-omprov som gick bra hähäh:-D
Jag är fortfarande ensam hemma vilket känns fortfarande lika skönt som igår!
Ni anar inte hur skönt jag har det just nu. Venne vad jag ska hitta på nu assåå...
funderar på att ge mig själv sovmorgon imorn men vi får väl se hur det blir
Love//JS


drop an comment
Postat av: jagvetallt

När har ni bal? har du hittat vad du ska ha om ja kan du lägga ut bild på det du ska ha:-) vore snällt av dig<3

2011-05-17 @ 20:00:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0