SCREAM4 igår var bara för tung!

God Morgon på er alla söta bloggare/läsare!<3
Just nu så ligger jag på min säng helt pigg:-D!, igår kväll bloggade jag  inte
för att jag var trött när jag kom hem från stan med mina djur. Jag käkade sen somnade
direkt när jag kom hem.
Igår åkte jag, linda, nyawa och min syster på stan. Jag måste börja med att vädret var bara för skönt
det var inte kallt nånstans och solen sken bara on my brown skin haha:-P men iaf vi taggade till stan
och där fanns det många justin biebers fan som stod mitt på plattan och skrek ut hans namn hela tiden.
Först trodde jag att det va någon som höll på dansa eller om det va nån jävla kändis sen när jag kommer dit
ser jag att det är tjejer som vill att justin bieber ska komma till sverige. Några svenskar blev slagen av några horungar som leker ball! tjejerna som blev slagen var hur små som helst. Hur fan kan man slå någon bara för att den
älskar justin bieber'?? liksom skaffa dig ett fucking liv. Vaaafan är det problem??! blir sur på såna där folk.
Nog om det. Efteråt fick man ju träffa bögarna i stan alltså min kusin francis,serry,junior och tjejerna leyla och resten av gruppen.
Kl 19:00 började filmen haha scream4 är faktiskt bra, jag rekomendera er att kolla på den.
allt som händer i filmen är så oväntad och det är det som är så kul för man skriker när det kommer
en scen när de ska hugga av någons hals, man ska aldrig kolla på en sån film med mig. För det första hoppar jag ur stolen och skriker för det andra pratar jag under hela filmen för det tredje skrattar jag skiit mycket när de dödar någon hahah jag fatta inte varför. Nästa helg blir det fast and furious få vi hoppas<3
Det blev inte så många bilder från igår men lite blev det på väg till stan
Bless//juliette

drop an comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0