så e man sjuk en dag innan balen

Assååå jag är sjuuuk varje jävla fucking dag*!:-O
Det är så jävla tråkigt att jag måste vara det hela tiden:-(, Imorn har jag bal
och jag mår inge vidare vaaafan.. faan jag vill inte missa balen:-( och jag tänker inte heller missa den
ska göra allt idag för att må bättre tills imorn. Jag skiter i om jag håller på o dö haha ska dö medans jag festar!

Idag hade jag HK-provet som gick ganska bra faktiskt, det kom enkla frågor på provet vilket är jävligt bra!:-D
men jag hoppas bara att jag klara mig för att det kändes som om det gick bra:-P. Nu fortsätter vi med balen
Hihi imorn är det bal! dagen alla har väntat på i min skola ok.. inte alla men de flesta och jag vet exakt vad jag ska ha på mig. Jag tänker inte överdriva med något.. ska ha enkel klänning och sånt.. o jag ska lägga ut en bild på det jag ska ha imorn innan jag rullar.
Love//JS

hahahaha assååå vaaa ful! hitta bilden i morsans dator. kvinnan har skit många fula bilder på mig som hon tkr är skiiit söt! sajjk assåå hahaha




drop an comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0