Plugg Plugg dygnet runt!!!

Jag är så trött!!! har pluggat sönder mig till provet jag ska ha imorn(Hemkunskap)
men det känns som om jag får inget i huvet....:-/ det är så mycket man måste kunna:-s
Ahhh svartingen här klarade SO provet hihihi!!! haha fick fan G bättre än ingenting.
Måste bara tacka gud att snart är all plågeri över för oss alla ungdomar vilket känns såååå sköönt!
Jag kommer att vakna senare vid 4 för att fortsätta plugga för att komma ihåg lite av det jag har läst
och skrivit, jag ber till gud att jag klara mig fint på provet. Dessutom måste jag skriva om tvätt för att höja mitt betyg... så jävla onödigt men vad ska man göra?!!! ska sova nu goodnight and sleep tight!
Love//JS

drop an comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0