Peshang Bruce Mathers

Hallo på er!:-D hur mår ni?! jag mår lite bättre nu faktiskt
Kom precis från peshangs lilla chill party, bara tjejer:-) The bitch is 18 now
Alla mina vänner är äldre än mig! inte kul alls-.-, jag få liksom vänta lite längre
innan jag får göra så mycket iaf festen var chill, bra musik god mat och dessutom
var det roligare att festa med bara tjejer, haha kanske låter lite sjukt men man kunde
facka ur mer när det är bara tjejer osv:-) Tyvär var hon och avbryta festen lite tidigare än vad jag hade
förväntat mig:-/ Nu är jag helt ensam hemma, syrran är ute o klubbar med hennes kompis o morsan
åkte till slutet av världen södertälje kommer hem på söndag kväll. Lite läskigt känns det nu faktiskt
känns som om jag hör ljud överallt... knas assåå... börja bli lite rädd här om jag ska vara ärligt.
The birthday girl peshang<3
alltid lika vackra, PP&SISI
Michelle sötisen o zizi jaa.... haha
Horan njuter av kycklingen haha
Helena den ''blyga''
Magda&helena
Michelle söt som socker om inte sötare!

drop an comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0