Om 35min ska jag upp....

Good Morgning Boys&Girls!<3

Jag ligger på min säng helt pigg och väntar på att tiden ska rulla, jag la mig ganska tidigt inatt och jag vaknade när  klockan var 5 men fortfarande kände inte jag mig trött nånstans. Kvart i ska jag upp och duscha, ska försöka hinna äta för jag kan vara skit seg på morgonen och det är inte bra alls. Idag ska jag plugga till HK-provet jag har.
Jag har haft mer 3veckor på mig att plugga men har inte ens kollat på häftet jag fick! tycker att det är onödigt att plugga några veckor innan själva provet. Det är lättare för mig att plugga till provet en dag innan för då kommer jag ihåg de mesta och på tal om prov så hade jag SO-prov som jag tror gick ganska bra. vet inte vad jag kommer få betyg än men är helt säkert på att jag inte kommer att få IG den här gången. Känns som om jag har skrivit mycket..
ajaa ska skicka some music to my lur nu för ja kommer behöva lyssna på musik sen för att plugga i lugn och ro
så jag hör av mig när jag väl gör det
Love//JS
haha ta mig tbaka till cuba veckan! älskar cubaner som fan. snacka om
att jag fackade ur på dansgolvet

drop an comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0