Nu vet jag varför jag är klantig ibland, i got it from my mama

Gissa vad??!!! Det var inte ens jag som skulle på den där fitt möte!
Det va min syster..-.- jag fatta inte att mamma blanda ihop vårt namn..
Blev skiiit sur när jag såg på pappret och det stod min systers namn,
Jag skulle egentligen vara där den 16maj, alltså om 10 fucking dagar!
Jag är så suur just nu! Jag vakna kl5 för ingenting och nu är jag skiit trött
assåååå åhh mamma!!:-(
Ska snart rulla mot skolan, vet inte ens om jag har bild. jag palla inte gå upp
sen säger de att vi har håltimma. Då kommer jag faan flippa.
Jag ska lugna ner mig nu... relax julie and put ur shoes on, time to go to hell ma dear
Bless//juliette

ääässcch älskar min mamma ändås<3

drop an comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0