No Life!

Är på skiit dåligt humör just nu-.- jag som mådde så bra i skolan
men gissa vad jag fick reda på när jag ringde junior? joo att det finns en horneger
som sitter o snackar fucking skiiit om mig, det värsta är att jag känner knappast henne!
jag vet inte ens vem hon är och hon känner inte mig heller! vfr gå runt och ens snacka skit om
någon du har aldrig pratat med eller träffat i ditt jävla fucking liv? assååå gud! va jag stör mig på
såna där folk som har verkligen inget liv! är du så mobbad att du liksom snacka skit om att jag har haft
sex med denna person o jag ´venne vad. ska ta ett snack med henne vänta bara-.-

Skolan var chill idag, kom försenad..(1timme) där emot. jätte dåligt jag vet
och innan jag ens taggade till skolan ringde mamma mig på morgonen och sa åt mig att inte komma försent
och jag var liksom neej da.. såklart inte men jag var redan försenade när jag pratade med henne
och jag hade ingen aning om det faktiskt. ja.. Mycket hände inte idag faktiskt, sista lektionen var svenska
som var jaa.. typ tråkigt kan man säga efter svenskan rullade jag hemmåt o nu sitter jag här och gör ingenting.
Love//JS


drop an comment
Postat av: Mhf

Finaste kroppen! Älskar hur du är som person, man märker att du är en schysst tjej. Försök och lägg ut mer bilder på dina outfit. Bra blogg btw, kram!<3

2011-05-18 @ 20:10:22
Postat av: Yvonne your AFRICAN BROTHER ;)

Ja och nu är jag seriös! Tack Kady och fan vad länge sen det var

vi träffades :O



Skit dåligt att du tappade bort kammeran :/ men såg

några i din blogg ändå så det bra :)

Love and miss you fan! ;) Hälsa katterna Marina och Nyawa!

2011-05-19 @ 19:20:43
URL: http://miriamusoke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0