Money cant buy us happiness

HELLLU:-D!

Jag kom precis hem, innan var jag med de andra
Hos min kusin francis. Idag var jag ledig men jag taggade till
skolan för att göra ett prov på svenskan efteråt taggade jag o nyawa
hem hos mig och tog lite cash från mamma för jag va sugen på glass som fan
Vi fortsatte mot centrum och köpte glass och gick runt som om vi hade inget hem
Lite tråkigt var det måste jag erkänna men efteråt kände vi för oss att köra vattenkrig
Så vi vandrade mot nyawas hotel(hem) och tog vatten därifrån sen gick vi hem hos francis
och chillade där ett tag men efter det var vi tvungen att tagga hem för min mamma och
nyawas mamma skulle jogga och vi avslutade dagen med att köra´vattenkrig haha
jag kom hem helt blöt men kul var det vafaan! Bless//Juliette

drop an comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0